Dag 14 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wildeboer - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wildeboer - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: nicoleisopreis

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Eigenlijk ben ik de tel al een beetje kwijt, hoeveeel dagen best gek want zolang zit ik hier helemaal niet. ahah. Maar als het goed is, is dit vandaag dag 14 ;). Vandaag weer een lekker werkdagje gehad. Zaterdag en Zondag moet ik ook nog werken. Ik heb vandaag ook nog even een klein souverniertje gekocht voor thuis het is gemaakt door een heel bekend iemand maar ik ken haar niet ahah. Eigenlijk is er vandaag verder niet heel veel bijzonders gebeurt. Alles op 'n rijtje was t gewoon Werken,zwemmen, bankhangen :). Nu ga ik even tv kijken heb ik best wel zin in naar een intensief dagje. (hadnietgedachtdatikdatwoordzougebruiken)ahha. Oh heerlijk room service, krijg ijsjes naar me kamer toe gebracht. Heerlijk zulke kleintjes die alles voor je willen doen ;).


HOUDOE xx

  • 07 Juli 2012 - 18:52

    Hanneke:

    gelukkig is het hier eindelijk!!!mooi weer.. zijn we vandaag naar t hemelriekje geweest...(ook leuk) maarrr 32 graden halen we niet...
    VEEL PLEZIER DAAR. XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

kleinblonddrukavontuurlijkvrolijk,houdvansportenreizenfamilieenvrienden <3

Actief sinds 04 Juni 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 9702

Voorgaande reizen:

22 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: